Microsoft Word és un
processador de texto comercialitzat
per la companyia Microsoft. Permet crear documents. Pots utilitzar Word per
crear textos acompanyats de fotrografies, imatges, figures, mapes, taules etc..
Word proporciona diverses
eines per crear documents de text.
A la classe de GTIC, en
Jordi ens ha ensenyat a citar webs i llibres amb el word.
Maneres de citar en un word:
-cal seleccionar la frase que vulguem citar i anar
a la pestanya de referències. Després hem d’ escollir l'estil amb el
que vulguem citar.
El format APA és una de les maneres que hi ha per citar. Seguint aquest
format haurem de fer clic a “ Insertar cita” i “agregar una nova font”, després
haurem d’omplir els espais i per finalitzar haurem de fer clicar “ acceptar”.
-Si es vol incloure la bibliografia has de clicar a "bibliografia"
i després a "treballs citats".
-Per posar el número de pàgines cal clicar a "insertar una cita”,
"editar cita", es posa la pàgina i es suprimeix el títol.
-Per a fer l'índex cal clicar a "referències", "taula de
contingut", "taula automàtica”.
A continuació us deixo els trucs que
en Jordi ens ha ensenyat per utilitzar aquest programa d’una forma més ràpida i
senzilla.
Ctrl + fletxes dreta o esquerra : saltar paraules)
(Ctrl + fin) : Anar al final de la pàgina.
( Ctrl + enter): Canviar de pàgina.
(Ctrl+ inicio): Anar al principi.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada