diumenge, 15 de desembre del 2013

Seguim amb els poemes

El divendres passat, a COED vam seguir amb la recitació de poemes.  Ho van fer l’altre meitat de la classe.
Aquest cop no hi havia tanta varietat d’autors, sinó que van destacar sobretot Joan Maragall i Salvador Espriu entre altres.
Van haver poemes que em van agradar molt i que em van cridar l’atenció  com “Tinc Alzheimer” de Salvador Riera, el qual el vaig trobar molt emotiu.

Un cop finalitzada la recitació de poemes vam fer un exercici per treballar la LL.
La Rosa va dir que ens poséssim en un extrem de l’aula els que creiéssin que saben pronunciar la doble ela i a l’altre els que no, formant dues files i deixant al centre la pissarra on hi havia una sèrie de paraules; lluna, llibre, llapis, allò, calleu i cavall.

Un de cada fila havia d’elegir tres d’aquestes paraules i pronunciar-les i l’ altre company de l’altre filera li havia de dir si ho havia fet bé, normal o malament.

Em vaig quedar sorpresa ja que després d’haver recitat el meu poema,  em van dir que no pronunciava correctament aquesta lletra i per això em vaig col·locar a la filera dels que no en sabien. Però,  alhora de pronunciar aquestes tres paraules em van dir que ho feia bé i que el que em calia és treballar-ho i prendre consciència.


Penso,  que aquesta activitat ens va servir a tots i a cadascun de nosaltres per ser conscients ja sigui de la nostra falta de treball, d’atenció, de  pràctica  o  bé de dificultat per pronunciar determinats sons.


Imatge extreta d'aquest blog:http://encarniylorenainfantil.blogspot.com.es/2013/02/letra-ll.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada