dimecres, 30 d’octubre del 2013

Qui ets tu?


La Rosa, la professora de COED ens va encarregar una nova tasca; fer una descripció d’ algú de la classe, citant tot allò més destacable , els seus trets més rellevants, els seus gustos i interessos, les seves aficions, tot allò que volguéssim reflectir. A més a més ens va demanar que els hi féssim una fotografia amb la qual captéssim el que ens transmetia aquella persona.

La classe es va transformar en una exposició de fotografies on estaven penjades cadascuna amb un peu de foto. Tots nosaltres vam explicar com i quan la vam fer i amb quina finalitat.
Jo vaig descriure a la meva companya i amiga Cristina Martin.

La vaig descriure així :


Sóc la Cristina, una noia alegre simpàtica i divertida , tot i que a vegades una mica tímida.
Visc a Mataró i tinc la sort de tenir la meva àvia al cantó, allà dino cada dia millor!
Vaig néixer el 8 de Març, ara ja fa uns quants anys,
A Barcelona, una ciutat meravellosa!
Tinc un germà, en Raúl, a vegades una mica gandul,
La meva mare, la Maria, sempre desprèn alegria
El meu pare que és tot un atleta sempre va en bicicleta encara que faci fresqueta.

Quan es temps de castanyes, cap ni una se m’escapa
Quan ve la calor, no m’agrada fer ni brot, tot el dia a la platja amb la meva amiga Arantxa.
M’agrada la festa, sortir amb els amics, fer xerinola i gaudir de la nit
Sóc treballadora, això sempre m’ho deia l’aurora la meva tutora de l’escola

Sóc de poca altura, però com diu la dita “ En el pot petit hi ha la bona confitura”
Sóc bufona, tinc la cara rodona,
Els ulls dolços, brillants i bastant grans
La boca grossa  i riallera
El nas petit i arrodonit

M’agrada la canalla tot i que mai calla
I en pocs anys espero ser professora en una bonica escola!



Imatge feta per mi



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada